Üldtingimused

Käesolevad lepingutingimused kehtivad HomeStyle OÜ (edaspidi Müüja) ja Tellija (edaspidi Kliendi) vahel internetipoes aadressiga www.homestyle.ee.

Kliendi tellitud kaupade ostu-müügi tellimuslepingud kaupade suhtes loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Kliendi poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt.

Ostujuhend ja tasumine

HomeStyle.ee e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma postikuluta.

Kõik müügis olevad tooted on laos olemas - ei mingit ootamist. Kui kaup on tellitav, on tal alati juures vastav märge. Kui lao- või arvestusvea tõttu peaks siiski juhtuma, et kaupa pole laos, siis pakume Kliendile samaväärset toodet või maksame raha koheselt tagasi, kuid mitte hiljemalt kui 3 tööpäeva jooksul.

Enne toote ostukorvi lisamist palun vaadake üle korralikult toote iseloomustus, nagu mõõdud, värv, kaal, kogus jne. Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage nupule „Kassasse“. Ostu vormistamisel on võimalik valida, kas vormistate ostu külalisena või koos kliendiks registreerumisega. Miks registreerida end kliendiks?

Tellimuse vormistamise lehel kontrollige, et paki kättesaamise aadress oleks õige. Seejärel saate valida kauba kättetoimetamise viisi ja makseviisi. Praegusel hetkel pakume järgnevaid maksevõimalusi:

Pangalinkide abil:

- Swedbank

- SEB pank

Kui Kliendi hoiuarve ei asu Swedbank'is või SEB pangas, siis on võimalik valida makseviisiks ka tavaline pangaülekanne.

Peale tellimuse kinnitamist saadetakse Kliendi e-posti aadressile tellimuse kinnitus. Juhul, kui tellimuse kinnitus ei ole paari tunni jooksul peale tellimuse edastamist Kliendi e-posti aadressile jõudnud, siis palume teavitada sellest HomeStyle e-poe kliendituge.

Pangaülekandega maksmise puhul tuleb tellimuse kinnituse alusel kauba eest tasuda HomeStyle OÜ arveldusarvele. Tasumise tähtaeg on 3 (kolm) päeva. Kui makse ei ole tähtajaks laekunud, on Müüjal õigus toode/tooted uuesti müüki panna.

Maksmisel tuleb kontrollida kõikide andmete õigsust ning selgitusse märkida tellimuse number. Kaup väljastatakse alles siis, kui kauba eest on tasutud 100%. Kui makse on laekunud, genereeritakse arve ja saadetakse Kliendile e-kiri, kus kinnitatakse makse laekumist. Sellest e-kirjast leiab ka arve allalaadimise juhised. Kauba paneme teele 1-3 päeva jooksul peale makse laekumist.

Toote tagastamine ja vahetamine

Kui kaup mingil põhjusel ei sobi või ei vasta Teie ootustele, siis on Teil õigus see tagastada 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Toote tagastamiseks tuleb esitada taotlus e-maili aadressile info@homestyle.ee, kus on ära toodud järgmine info: tagastatav toode, tellimuse number ning arveldusarve kuhu raha tagasi kanda. Teavitus tuleb saata 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Tagastatav kaup peab olema kahjustamata, kasutamata, siltidega ning originaalpakendis. Kaasas peab olema kõik algselt komplekti kuulunu. Tagastatavale kaubale peab olema lisatud ostuarve.

Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Tellija arveldusarvele 14 päeva jooksul alates kauba tagasi jõudmisest.

Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab Klient (v.a. juhul, kui tagastamisele kuuluv toode on defektne)

Tagastamisele ei kuulu kohaletoimetamise eest tasutud summad.

Kui Klient soovib tagastatava toote vahetada mõne teise toote vastu, tasub Klient tagastava toote eest postikulu.

Kui tagastatav toode on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud HomeStyle.ee-st ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on HomeStyle.ee-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt toote eest tasutud ning Kliendile tagastamisele kuuluva summaga.

Ootamatu defekti ilmnemisel peab Klient hiljemalt 14 päeva jooksul peale defekti ilmnemist saatma vastavasisulise teate esimesel võimalusel elektronpostiaadressile info@homestyle.ee. Ilma mõjuva põhjuseta nimetatud tähtajal ilmnenud defekti kohta mitte teatamise korral ei ole Kliendil õigus HomeStyle.ee-lt nõuda toote parandamist ega vahetamist. Saadetav teade peab sisaldama arve koopiat, kliendi nime ja kontaktandmeid, kaebuse esitamise kuupäeva, HomeStyle.ee-le esitatavat nõuet ja võimalusel fotosid.

HomeStyle.ee ei vastuta: - kliendi süül toote halvenemise/kahjustumise eest;- defekti eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise ja hooldamise tagajärjel; - toote loomuliku füüsilise kulumise eest selle tavalise kasutamise korral.

Privaatsus ja andmekaitse

HomeStyle OÜ müüb tuntud kvaliteetsete Euroopa brändide tooteid, mis on pärit otse esindajatelt.

Ostmine meie lehel on turvaline. Kliendi andmete privaatsus ja turvalisus on meile väga olulised. Kogume ja kasutame üksnes andmeid, mis on vajalikud meie klientide poolt esitatud tellimuste täitmiseks. Me ei edasta Kliendi andmeid ühelegi kolmandale osapoolele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik meie teenuste osutamiseks või kui seadus selleks kohustab.

Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist HomeStyle e-poe andmebaasist.

Müüja õigused ja kohustused

HomeStyle.ee jätab endale õiguse korrigeerida müügihindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

Müüja ei vastuta mistahes Müüjast mitte olenevate tehniliste probleemide tõttu (e-poe kasutamise tõrked) Kliendile tekkiva võimaliku kahju eest (nagu hilisem toodete kättesaamine, hilinenud tellimuse kinnitus jne).

HomeStyle e-poe lepingutingimustes ja ostu-müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust.

Kõik erimeelsused püütakse lahendada kliendi huve silmas pidades läbirääkimiste teel, et leida parim võimalik lahendus.

Kui Kliendil tekib küsimusi HomeStyle.ee müüdavate toodete või nende tellimise kohta, võtke ühendust e-poe klienditoega, kirjutage e-mailile info@homestyle.ee või helistage  tel. +372 55 591 124.


No products

To be determined Shipping
0,00 € Total

Check out